Tisdag morgon

Skönt med sovmorgon idag, klev upp för en halvtimme sen. Men det märks att jag inte är van att vakna såhär sent, för jag vaknar upp flera gånger i timmen under morgonen.

Idag ska jag storstäda, sen ikväll blir det bio med syster. Vi ska se inception, har hört att den ska vara riktigt, riktigt bra. Nadja är så söt också att han ska bjuda mig på middag innan, tror nog att det blir Nattöppets sallad/tacobuffé. Det är bland det bästa som finns, deras currysås är to die for kan jag lova!!

Igår åkte Novis till Nicke, och jag hade fullt upp hela dagen. Först for jag iväg och handlade lite med mamma, var på rusta, jysk och öb. Fick 4 nya prydnadskuddar till sängen, och nya gardiner till vardagsrummet av henne, TACK MAMMA!! ♥ Hittade även ett nytt överkast och gardiner till sovrummet som ska inhandlas nösta månad, plus soffkuddar. Mycket fint!!

Etfer det åkte jag ner på stan för att träffa finaste Carro. Vi åt gómat, blev blodgivare (jag som hatar sprutor, tack för den Carro!!!) och hamnade mitt i en demonstration för SD. Vid 18.00 åkte vi till Ersboda för att hälsa på det härliga folket där, fick mig en massa skratt. Tur att jag och Carro är så extremt mogna nör vi är där.. Eller inte.

Vi tog en promenad tillbaka till Mariehem, mycket skönt!!!

Nu ska jag dra mig ur sängen och äta lite frukost och sen sätta igång med storstädningen. =)

Jag saknar redan min fina prinsessa!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad roligt du blev glad över presenterna. 2 kuddar fick du av mig och 2 kuddar var från Nadja:)

2010-09-24 @ 15:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0