Tisdag kväll

Det har varit en riktigt seg kväll här, tur att man snart kan lägga sig och sova. Dock är jag inte trött alls, tack vare den lilla powernapen jag tog på förmiddagen. Men men, det var det helt klart värt!

Elin kom hit och åt middag med oss, jag bjöd på spagetti och köttfärssås, lillans favoritmat. Idag åt hon dock inte så mycket, samma med igår. Men hon är pigg till tusen och kanonglad, så det är huvudsaken! =)

Jag glömde ju skriva ett inlägg idag om hur läggningen av Nova gick igår. Hon somnade jättebra på kvällen, men vaknade till där strax innan midnatt. Så jag la mig med henne i sin säng och vi somnade visst båda två. För när jag vaknade till och tittade på klockan var den 02.20. Så då gick jag och la mig i min säng, Novas var inte lika bekväm. Hon kom dit vid 04.30, och somnade om med huvudet på min kudde. Hon tog tom sovmorgon, vi vaknade inte förrän 07.30, skönt!

Imorgon tror jag att jag har tvättid, men jag är inte säker. Och inte kan jag gå och titta heller, tvättstugan ligger för långt bort och jag har Nova som ligger och sover. Så jag får gå och kika imorgon när jag lämnat Novis på dagis. Eller, först ska jag till gymmet och träna lite, första träningen efter sommaren. Kommer bli tufft, men jag måste verkligen köra igång nu! Och det blir ju perfekt med morgonträning då gymmet ligger nära Novas dagis. =)

Nu ska jag läsa lite bloggar och hoppas på att jag blir trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0