Tisdag dag

Imorse när vi vaknade å så mådde jag hyffsat bra. Men nu har jag sprängande huvudvärk och har kräkts 3 gånger. Det är just såna här dagar man önskar att man var två om allt, eftersom lillan också är sjuk så det blir ingen vila för mig.

Lillan sov jättedåligt inatt, hon var så himla snorig. Jag fick väcka henne flera gånger då det var som tyngst för henne att andas för att använda nässugen. Men det hjälpte bara nån minut, sen var det fullt därinne igen. Hon har även fått hosta, så hon blir hemma från dagis hela veckan. Håller tummarna att jag mår bättre imorrn, annars kan det bli långa dagar!

Vi har haft en jättemysig dag, men nu räknar jag bara ner tiden tills hon ska sova. Jag ska då ta ett långbad, sen blir det nog raka vägen ner i sängen. Eller en film i soffan, beroende på hur trött jag är.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0