Tisdag dag

Jag som tänkt hinna städa färdigt idag, men det gjorde jag inte. Precis när jag skulle sätta igång och dammsuga kom den goa gubben från hyresvärdaren hit och skulle fixa en massa saker, bla brandvarnaren, lysknapp i Novas rum och småhålen i tvättstugan. Dessutom fick jag en nya skärbräda och 3 nya plåtar. Imorgon kommer han hit med min nya tvättmaskin, underbart!!!

Mamma kommer och hämtar mig på drygt 40 min, hon ska köra ner mig till stan. Där blir det en tidig middag, och sen bion som börjar 17.30. Carro ska med också, supermysigt!! ♥

Har riktigt höga förväntningar över filmen, har hört så mycket bra om den så det ska bli spännande att se om den verkligen är det. När jag kommer hem blir det nog att dammsuga och torka golven, sen är hela lägenheten skinande ren! Ajustja, måste vika lite tvätt också, men det går nog fort.

Nu ska jag försöka välja kläder och sen fixa håret!



KÄRLEK!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0