Onsdag kväll

Jag hade så himla mycket jag ville skriva, men nu tog det stopp i huvudet. Var osäker på om det skulle in på den privata bloggen, men jag tappade suget och hoppar nog över det.

Idag har varit en bra dag, Nova har varit hyffsat pigg, trots att hon bara sov i 35 minuter på eftermiddagen. Men hon somnade fint i sin säng efter vi sett lite på Bompa.

Elin var här på middag idag, mycket trevligt! Sen har Carro varit här en stund också ikväll. Nu ska jag ta tag i disken och sen småplocka upp det som lillis dragit fram.

Imorgon ska jag först iväg på ett möte kl 10.15, och då ska Nova vara hos sin farmor. Jag hämtar henne när jag kommer hem runt 11.30, men måste iväg igen strax efter 14. Då ska jag iväg på en kurs fram tills kl 17. Nadja ska komma och sitta med Nova tills dess att Nicke hämtar henne efter 15 typ. Hon skulle dit på middag eller vad dom nu ska göra...

Hoppas att snuvan och hostan börjar lätta tills imorgon, det tar på krafterna för både henne och mig att inte kunna sova ordentligt på nätterna. I två nätter har jag knappt vågat sova, har varit så orolig över att Nova inte ska få luft och sluta andas. Det låter så hemsk, och trots att jag gör allt för att underlätta räcker det inte till. Jag hatar att känna mig så maktlös! Det skär i mammahjärtat att inte kunna ta bort allt det jobbiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0