Onsdag dag

Nu har jag precis varit och lämnat Nova till Nicke, mycket tråkigt! Jag saknar henne redan, en saknad som inte går att förklara. Det är som en del av mig försvinner med henne, och att jag inte blir hel igen förrän hon kommer hem.

Imorse tog jag sovmorgon, vaknade inte förrän kl 11. Så då blev det en snabbdusch och sen bakade jag en tigerkaka. Det var ju tänkt att Sofia och Erik skulle komma på fika, men det blev inte så. Så där stod jag med en halv blåbärspaj och en nybakt tigerkaka. Så då ringde jag pappa och bjöd hit dom på middag + fika, dom kommer på en timme typ. Tänkte bjuda på kycklinggryta med ris.

Vid halv ett ringde söta lillAnna och ville bjuda på lunch, så vi möttes upp efter det att jag hämtat lillis från dagis. vi måste verkligen se till att ses oftare!!! Annars idag har jag och Nova bara varit ute och lekt i det finfina vädret.

Igår var jag med finaste Johanna, och det var lika trevligt som vanligt. ♥ Först åt vi spagetti och köttfärssås till middag, och sen tog vi en promenad. När vi kom hem såg vi på Idol och bakade hallon/blåbärspaj med vaniljsås. Och jag lovar, det var lika gott som det låter! Nåt jag tycker är så underbart med Johanna är att det är så lätt att prata med henne, hon förstår så bra och tycker som jag i de flesta fallen. Så det blev en hel del skitsnack kan jag lova! ;D

Nu ska jag plocka undan lite saker Nova hann dra fram dom 10 minuterna vi var inne. Att det kan gå så fort att stöka ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0