Onsdag dag

Inatt har jag sovit jättedåligt, har drömt så konstiga drömmar. Såna där som gör att man inte riktigt vet vad som är på riktigt och inte när man vaknar. Men jag känner mig ändå pigg, och det är ju huvudsaken.

Nu har jag precis ätit en sen frukost, och ska strax slutföra städningen jag inte hann med igår. Det ska dammsugas och torkas golv och vika tvätt, sen är allt färdigt. Jag vet inte riktigt när dom kommer och ska sätta in nya tvättmaskinen, vi får väl se.

Ikväll kommer Jossan hit på middag, trevligt trevligt! Vi ska mötas på Willys, för det ska inhandlas hårfärg till båda två, så det ska vi syssla med ikväll. Det behövs kan jag lova, nu har jag fått tillbaka min vanliga färg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0