Onsdag dag

Ni anar inte hur skönt det var att äntligen träna igen. Pressade mig själv till max, och det var längre dit än jag först trodde. Jag som tänkt att all kondition och allt jag jobbade upp i våras skulle vara borta, men icket! Positiv överraskning alltså. Gick förbi pappas jobb en sväng och fick mig en pratstund och lite papper utskrivna, mycket trevligt. På fredag ska jag och lillis dit på middag, det var ett tag sen nu. Och jag tror att Novis saknar dom!

Om en timme ska jag börja gå till dagis men känner ingen pepp alls. Det spöregnar ute, och det tar ändå en halvtimme dit och hem, så jag lär hinna bli blöt. Vi ska nog ta en sväng förbi Ica och köpa nåt gott till middag, jag är riktigt sugen på kycklingsallad. Får se om dom har nån kall grillad kyckling, isåfall kör jag på det! Nova får nog nåt annat, kanske pyttipanna.

Nu jäklar är jag taggad på att ta tag i träningen ordentligt. Jag har 5 kilo av mammavikten kvar att gå ner, sen är jag hyffsat nöjd. Och till nästa sommar ska allt det plus lite till vara borta, för då vankas partyresa till Bulgarien med underbara vänner. Om jag längtar? Det kan jag lova!

Nu blir det en till ipren för mensvärken och sen sminkning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0