Måndag kväll

Kvällen som började så bra. En 3timmars promenad med Carro, underbart skönt! Just nu är jag så arg och förvirrad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Orkar verkligen inte skriva ett vettigt inlägg. Ska vänta på ett telefonsamtal nu, sen blir det nog att krypa ner i sängen. Förstår verkligen inte hur folk kan förändras så jävla mycket. Jag tappar snart tron på mänskligheten också. Räcker det inte med att förstöra mig, måste man förstöra allt i mitt liv också?

Fuck it.
I slutändan hoppas jag att det är du som kommer lida!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

tänker på dig vännen - finns här.

2010-09-06 @ 22:53:34
URL: http://madeleeinep.blogg.se/
Postat av: johanna

Jamen visst! :) Du har så rätt så!

O det är ju super bra att det blir en promenix till dagis hur som helst ju! :)

Vi får peppa varandra, eller du får peppa mig, du är ju redan så duktig! ;) haha :)

ja vi ses ikv! =) puss!

2010-09-07 @ 10:15:22
URL: http://jyhana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0