Måndag kväll

Det har varit en underbar kväll här hemma! Carro kom på middag, och efter det tog vi en snabb promenad till Ica. När vi kom hem var det baddags för lillsessan, men det slutade med att både jag och Carro hamnade där i också. Mycket mysigt!

Vi tänjde lite på kvällsrutinerna här hemma eftersom Nova är lite småsjuk, hon fick somna i min famn i soffan under en massa täcken och kuddar. Extremt mysigt, det var så lääänge sen! Ska strax flytta över henne till min säng och sen lägga mig själv. Är hyffsat trött nu, men det lär väl gå över som vanligt så fort jag lagt mig.

Mötet idag gick över förväntan, kunde inte varit nöjdare! Nu känns det som att det kommer hända saker, skönt! Ska tillbaka dit på torsdag för att prata om den 4veckorskursen jag ska börja på måndag. Tror det blir kanon! Vi pratade även om en eventuell 20veckors praktik/utbildning inom restaurangbranchen efteråt, så det ska jag fundera på. På torsdag börjar jag även en till kurs på 7 veckor, dock bara en eftermiddag i veckan. Tror att den verkligen kan vara bra för mig!!!

Imorgon ska Nova vara hemma från dagis, dom trodde att det skulle vara bra för henne eftersom hon är så snuvig. Är hon feberfri och pigg ska vi nog iväg och storhandla en snabbis med mamma, men det beror ju helt på hur hon mår. Men idag har hon varit sitt vanliga jag, så jag tror att hon lär vara det imorgon med.

_______

Jag har så mycket tankar som bara snurrar
Jag är så delad,
varför kan inte känslor vara enkla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0