Måndag kväll

Just nu sitter jag på golvet i tvättstugan och kikar på Nova som badar. Konstigt nog har jag badkaret i tvättstugan och inte i badrummet. Men skönt ändå, då kan jag hålla på med tvätten och så medans hon badar. Väntar på att min nya tvättmaskin ska komma, den jag har nu fungerar inte.

Jag och Novis har haft en kanonbra eftermiddag/kväll. Först efter dagis var vi tvungna att ta bussen hem, jag glömde helt bort att ta med barnvagnen. Är så  van vid att den är där, men kom på precis utanför att Nicke inte lämnar henne med vagn. Vi åkte hem till Carro på fika, sen tog vi en promenad hem för lite middag. Efter maten gick vi ut och cyklade och gungade, och träffade på Elin en sväng. Jag märkte också att Nova kan klättra upp i den stora rutchbanan helt själv, helt plötsligt satt hon där uppe.

Nu ska jag torka lillan, borsta hennes tänder och stoppa ner henne i pyjamasen. Sen blir det lite mys innan hon ska sova! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0