Måndag dag

Nu ska jag fixa håret och det sista och sen ta bussen ner på stan för ett möte på AF. Blir spännande att se vad dom säger faktiskt. Därefter blir det bussen hem, hämta barnvagnen och ta en promenad till dagis för att äntligen hämta hem lillsessan igen! ♥ Det kunde inte bli bättre, just idag känner jag att jag behöver hennes närhet och kärlek!

På vägen hem måste vi förbi Ica och handla lite smått, tror att jag ska höra med mamma om hon har lust att åka och storhandla med mig imorgon. Tror det behövs faktiskt. På veckorna utan Nova är det inte lika viktigt eftersom jag knappt äter hemma eller överhuvudtaget, tycker det är så tråkigt.

Helgen ska vi inte ens prata om. Jag har svikit och själv blivit sviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0