Måndag dag

Idag blir en stor städdag här hemma! Igår var jag för trött och less för det, så jag gjorde en myskväll i soffan under täcket framför tvn. Mycket skönt, jag gör aldrig sånt längre så det var välbehövligt. Så därför är allt efter festen kvar, det måste plockas undan och skuras ordentligt. Det är spillt överallt, så det är kladdigt här. Plus att det verklien luktar gammfylla, fyfan!

Igår (ja, jag skriver igår) kom inte jag isäng förrän 05.30 på morgonen, och skulle kliva upp 07.15 för att hinna snabbduscha innan pappsen skulle hämta mig. Var äckligt sliten, att bara sova i mindre än 2 timar efter en lång och hård fest är inte särskilt lyckat. Men men, jag får skylla mig själv. Jag hade iaf otroligt kul, det var riktigt party här. Underbart folk, mycket alkohol, musik, dans, skratt och lite mys. Kan det bli bättre? Tror faktiskt inte det!

Igår på dagen var jag, pappa och Jossan och hade hand om fikaförsäljningen på en hundutställning för 3e året i rad, trevligt trevligt. 1400kr för några timmars extremt slappt jobb kan man ju inte klaga på!

Näe, nu städa och sen möta upp Anna för att tillsammans hämta småbarnen på dagis. Ja, idag kommer Novisen hem! ♥

Om vädret håller i sig så blir det ikväll efter middagen att klä på oss och gå ut och cykla. Nova har fått en superfin rosa trehjuling av sin mormor, så den ska testas idag. Tror att Nova kommer älska den! Efter det ska vi nog bada tillsammans, och sen väntar första natten i operation sova-i-eget-rum-i-stor-säng. Spännande! ;D

________________________________

Du ska veta att jag tycker att du är så otroligt stark! Jag är så stolt över dig, du har växt så mycket och blivit en helt annan människa. Och jag vet att du kommer fixa det, det är jag bergssäker på! Jag önskar faktiskt ibland att jag kunde vara lite mer som dig, att verkligen våga säga vad jag tycker och att kräva det som jag förtjänar! Jag finns här för dig, och jag kommer alltid ställa upp och alltid vara nån som du kan prata med. För jag vill verkligen försöka hjälpa, du förtjänar så mycket mer och bättre än så som du har det nu! Du måste bara få andra att förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0