Lördag kväll

Dagen har bestått av ännu mer målning, men nu är jag äntligen färdig! Känns skönt, hoppas det går bra på besiktningen av lägenheten imorgon. Men jag vet då att det jag gjorde kommer bli godkänt iaf, så noga som jag varit.

Nadja var barnvakt idag också, och det har då bara gått bra. Nova är världens snällaste och gladaste unge! Ikväll ska vi mysa lite, sen om nån timme ska hon sova. Imorgon måste jag ta vara på tiden med henne, för på måndag blir det dagis och sen är det Nickes vecka. Men på onsdag ska jag hämta henne efter lunch, vi ska hitta på nåt med Sofia och lilla Erik. Det blir nog trevligt, som alltid =)

Nu ska här busas, sen ska pyjamasen på och tänderna borstas för lilljäntan. Ska även försöka få hit nån som vill umgås lite ikväll ;D



Liten bäbis! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0