Lördag kväll

Just nu sitter mitt lilla bajsmonster i badet. Hon lyckades bajsa ner hela byxorna, så det var välbehövligt med ett bad. Efter hon badat färdigt blir det att hoppa i pyjamasen och sen mysa en massa innan det är dags för henne att sova.

Idag for jag och lillis till Ersboda vid 11 för att träffa Carro och folket där. Det var mycket trevligt, och Nova trivdes bra. Hon somnade vid 14.00 i vagnen och sov typ i en timme. Så hon lär säkert vara trött senare, men det är ju en timme kvar tills läggdags. Då blir det att som vanligt ha högläsning av den stora Pippiboken, Nova älskar det!

Nu ska jag plocka upp Nova, får slänga in en längre uppdatering senare ikväll när hon somnat.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ersboda? Då får jag säga hej från en annan umebo :)

2010-09-19 @ 12:20:09
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0