Fredag kväll

Just nu håller Nova och Nadja på att städa lillans rum, och jag har precis diskat undan efter middagen. Bjöd Nadja på tacos som tack för barnvakten idag. Det var riktigt jobbigt att måla, har sjukt ont i nacken och ryggen. Tyvärr blir det ett par timmar där imorgon också, men jag hoppas det går fort. Vill hinna umgås så mycket som möjligt med Nova ju. Men jag vet att hon har det superbra med sin moster! Idag blev hon inte det minsta ledsen när jag for, hon bara vinkade glatt och fortsatte krama moster. Lilla gullunge!! ♥

Ikväll kommer Viktor hit, så det blir lite filmmys och en massa gamla minnen prat som vanligt. Har saknat dig! ♥

Nu ska jag mysa med Nova en stund innan hon ska sova. Febern ligger nu på 37.7, så hon är lite kramsjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0