Fredag dag

Nu har jag nyss vaknat, tog mig 2 timmars powernap efter att jag lämnat lillan på dagis. Det behövdes, var så sjukt trött innan, kan bero på att jag håller på att bli sjuk. Har inte sovit bra alls, Nova har haft mycket mardrömmar för andra natten i rad, och varit extremt mammasjuk. Hon har i princip velat ligga på mig, vilket har gjort att jag inte klarade av att falla in i den där djupa sömnen. Men vad gör man inte för sin älskade flicka? ♥

Om en halvtimme ska jag iväg och stoppa in tvätten, det var den ända tiden ledig innan måndag. Dock ska jag och lillan iväg till pappa sen, så jag måste hämta hem allt vid halv tre innan jag går på dagis. Vi får väl se hur mycket som hunnit torka, resten får hängas upp i torkskåpet här hemma.

Efter jag hämtat lillan ska vi gå till pappas jobb och få skjuts av honom, så vi slipper ta bussen. Han hade ändå min bilstol hemma hos honom så han skulle ta med den. Tror det blir en trevlig kväll, länge sen vi körde middag där hela familjen. Nova behöver lite morfar-och malin-mys tror jag. För att inte tala om hur glad hon kommer bli när hon får träffa lillmoster Amanda, hennes favoritperson!

Jag skippade träningen imorse eftersom jag blivit förkyld, så jag får ta nya tag så fört jag blivit frisk. Känns tråkigt, jag som var så taggad. Men that´s life!

Nu ska jag äta lite lunch, kycklingsallad, och sen tvätta och duscha osv.. Otroligt spännande eftermiddag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0