Fredag dag

Har precis kommit hem från en promenad med Elin i regnet, blött och mysigt! Dagen har bestått av att fixa groggvirke inför imorrn, möta upp Elin och hann även med en sväng förbi pappas jobb.

Om drygt en halvtimme kommer Elin och hämtar upp mig, vi ska till bolaget och sen till mamma på finmiddag. Blir nog trevligt, alla syskonen ska komma och det är inte ofta vi träffas allihopa samtidigt. Så det lär bli trångt runt matbordet ;)

Efter middagen och så ska jag gå till Ersboda för att umgås med finfina Carro ikväll, det blir myys!! ♥ Måste ju få höra allt om hennes nya dejt ;D

Igår var jag med Elin under dagen, och sen bjöd jag in mig på middag hos mamma. Det är så extremt tråkigt att äta ensam nu när Novis är hos hennes pappa, så det var inte fel med lite sällskap. Kvällen spenderades sen på Ersboda med Carro och trevligt folk =)

Nu ska jag byta kläder och fixa håret =)



Min finaste prinsessa,
min dröm,
min verklighet.
Jag älskar dig mer än livet.
Du är mitt allt,
mitt liv,
min kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0