Torsdag kväll

Nu är badrummet, tvättstugan och hallen helt tomma. Känns konstigt, det nästan ekar. Men imorgon kommer det vara så fint! Ska få helt ommålat i badrummet och tvättstugan, och det behövs verkligen! Just nu är det smutsfläckar och hål i väggarna typ överallt. Han skulle även se om han hann med att spacka hallen också, därför behövdes den vara tomt också.

Han kommer vid 07, så det blir en tidig morgon. Tänkte först hinna duscha och sminka mig innan, men jag känner verkligen inte för att kliva upp innan 06. Så istället går jag med Nova på dagis vid 08, sen hem till mamma för frukost och duschning. Har tandläkartid kl 13.50, sen blir det ner på stan med systrarna. Känner verkligen inte peppen, JAG HATAR TANDLÄKAREN! Det är bland det värsta jag vet!!

Jag och Nova hade en mysig stund hemma hos pappa ikväll, det bjöds på både gómiddag och glass till efterrätt. Vi kom inte hem förrän strax innan 20.00, så det blev en sen kväll för lillis. Men det verkade inte hon ha nåt emot, hon var inte trött alls. Lite extra mammasjuk bara. ♥

Nu ska jag kolla facebook lite, sen försöka göra en tidig kväll. Jag vet dock hur det brukar bli med den saken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0