Torsdag dag

Vilken händelsefull förmiddag jag har haft! Först hotellfrukost med kursen, mycket trevligt! Känns riktigt tråkigt att det är slut, jag vill fortsätta! Så nu på måndag har jag ingenting att göra igen, känns suuurt! Men det finns en massa olika planer, får se vilken jag väljer att köra på!

Jag har precis kommit hem nu iallafall, ska passa på att städa och vika tvätt. Dom ringde från dagis får nån timme sen och berättade att Nova ramlat och slagit huvudet. Allt verkade okej, men hon hade fått en jättestor bula. Ska ringa dit om en timme och höra hur allt går. Verkar hon dålig får jag hämta henne och stanna hemma från eftermiddagskursen, annars så får hon stanna kvar tills hennes morfar hämtar henne vid 16.00.

Dom som ska komma och tapetsera om/måla i lägenheten har också ringt. En kille kommer imorgon vid 07 för att måla badrum/tvättstuga och börja spackla i hallen. Jag som tänkt att Nova skulle få sovmorgon och inte åka iväg förrän vid lunch till dagis. Så jag måste ändra och säga att hon kommer innan 08, vill inte ha henne hemma när det ska vara en massa spring av okänt folk här. På måndag ska dom börja tapetsera hallen, och på tisdag sovrummet. Tror att det kommer bli kanonbra!!! =) Då kan jag äntligen sätta upp tavlor och hyllor osv!

Ikväll måste jag skruva ner hatthyllan och tömma hallen, plus att jag måste tömma badrum/tvättstugan. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0