Tisdag dag

Oj, vad jag känner att jag försummar bloggen en hel del. Men för att vara ärlig har jag haft noll blogglust. Så jag lovar inte att jag ska bli superbäst på blogga igen, men jag ska försöka. Jag vill ju inte att ni ska börja lessna på dålig uppdatering.

Jag fick nyss en kommentar på förra inlägget, där jag förra måndagen skrev att jag slutat röka. Det gick inge bra, men nu har jag slutat igen. Och den här gången hoppas jag att jag fixar det. Har fått med mig Jossan, Linnea och mamma på att sluta, så nu borde vi ju kunna peppa varandra!

Jag har blivit sjuk, åkte in på akuten i lördags och där visade det sig att jag fått både halsfluss och början till halsböld. Så nu går jag på dubbel dos penicillin och ska äta det i 10 dagar. Fick även andra tabletter utskrivet, så jag hoppas att det kommer försvinna.

Det värsta med allt är att jag inte kunde ta hem Nova igår, vill inte att min lilltjej ska bli smittad. Men förmodligen får hon komma hem imorgon, jag hoppas det känns bra i halsen då. Men måste även vara försiktig så jag inte råkar smitta henne. Vi får se hur allt är imorgon.

Igår hade jag en kompis här, vi åkte iväg och hyrde film och åt seeen middag på stan. Mycket trevligt, måste helt klart göras om! Han for inte förrän efter 00, så det blev en sen kväll! ;D

Idag ska jag ner en sväng på stan, måste på apoteket och sen lämna in lite papper. Passar även på att ta en fika med Jossan också, ska bli myyysigt!

Egentligen har jag en massa att berätta, men just nu kommer jag inte på något alls. Ska sluta svamla nu och fixa sminket och kläder, får uppdatera mer senare!




Den vackraste stunden i livet var den när du kom.

Jag älskar dig,
Nova Frida Elisabeth Bergström

Du är mitt liv,
mitt allt,
min kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0