Söndag kväll

Imorgon kommer Nova äntligen hem igen! Jag har saknat henne otroligt mycket! Så fort hon far är det som att hon tar en del av mig med sig, jag är verkligen inte hel utan henne!

Hon ska vara hos sin mormor imorgon på dagen, dagis har planeringsdag så det är stängt. Så jag åker dit imorgon direkt efter kursen, och vi stannar nog på middag innan vi tar en långpromenad hem. Hoppas på bra väder imorgon! =)

Igår var en kanonkväll! Vi började med en lugn förfest hemma hos mig innan vi drog iväg till Olles. Där var det riktigt mycket folk, träffade många jag kände. Efter det var det dags för efterfest, kom inte hem förrän idag vid 14 typ. Resten av dagen har bestått av slöande i soffan typ. Ska strax lägga mig i ett bad tror jag, innan det är dags för sängen. Ska ju upp tidigt, och jag behöver verkligen sova.



Babygirl! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0