Söndag dag

Nu har lillan precis somnat. Hon var helt slut efter morgonen, som har bestått av en massa bus, lek, kramar och bad. Amanda har sovit här hela helgen, och det har varit underbart! Igår var vi med Carro, Klara och Albin på Busplaneten och lekte hela dagen. Dock var det inte alls lika bra som Leos Lekland, så det är tveksamt att vi åker dit igen snart.

Jag och Amanda har haft supermysiga kvällar, vi har sett på tv/film, ätit gotta, målat med ansiktsfärg, målat teckningar och bara umgåtts. Har saknat min lilla tjej! ♥

I fredags vaknade jag upp och märkte att hela min överläpp ända upp till näsan hade svällt upp till 10 gånger så stort, så då ringde jag och fick en akuttid hos tandläkaren. Har haft ont i framtanden flera dagar, och det visade sig att den är nästan helt död och behöver rotfyllas. Jättekul, jag som hatar att vara hos tandläkaren! Dom började lite grann i fredags, men det blir minst 3 gånger till jag måste dit. Tur som tusan att jag betalar en försäkring dit varje månad, annars hade hela kalaset gått på mellan 6-8000!

Igår köpte jag även årets 2 första julklappar, och båda var till Amanda. Har längtat tills det är dags att börja ordentligt med julklappsinköpet, och snart är det dags!

Ikväll ska jag och Nova hem till pappa på middag, vi ska ändå dit och lämna Amanda så då passar vi på att tigga till oss lite mat. Imorgon åker Nova till sin pappa igen, och blir där i en vecka. Men jag får träffa henne igen på onsdag, för då ska vi iväg på utvecklingssamtal på dagis.

Annars lär veckan bara bestå av städ, tvätt och kursen. Men självklart ska jag passa på att roa mig också, har blivit en hel del hemmadagar nu när jag haft Nova. I helgen är iallafall en krogrunda planerat, superkul! =)

Nu sak jag kladda på mig lite smink och låta finaste Amanda sitta vid datan.




Nyvaken mamma,
nyvaken bäbis! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0