Onsdag kväll

Vi har haft en superbra eftermiddag här hemma! Nova har varit på toppenhumör, och vi har haft så roligt! Hon har nu i 3 timmar gått runt och sagt mamma-mamma-mamma hela tiden. Min gótjej! ♥
Det blev en sen middag och nu ligger hon i badet. När hon är klar blir det att hoppa i pyjamasen och se lite bompa innan vi ska sova. Eller, inte vi, utan hon. Jag ska försöka hålla mig vaken ett par timmar till iallafall.

Idag hade vi kost och hälsa som ämne på kursen, vi var iväg på en föreläsning och se. Sen efter lunch hade jag möte, och sen fick jag sluta. Hittade även 2 nya jobb jag ska söka i helgen. Måste bara snacka med gammchefen innan.

Ikväll blir det äntligen en lugn hemmakväll, har haft fullt upp dom senaste dagarna. Men det har varit trevligt! =)

Imorgon är det sista dagen på kursen, vi ska som avslutning iväg och käka hotellfrukost. Inte dumt alls! Sen har jag den andra kursen mellan 15-17, så min pappa ska hämta Nova från dagis så kommer jag dit så fort jag slutat. Tur att min pappa är världens snällaste!! ♥

Har tagit en massa finfina bilder på Nova, men jag måste leta fram datasladden innan jag kan föra över dom. Det får nog bli kvällens projekt! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0