Onsdag kväll (igen)

Lillan ville inte riktigt somna, men det gjorde absolut inte mig något. Vi hade en supermysig stund i sängen, innan hon tillslut slocknade. Jag saknar henne redan och längtar tills imorgon då jag får väcka henne igen!

Jag hade tänkt ta mig ett långt, kokhett bubbelbad för att försöka få nån värme i kroppen. Jag är jättefrusen, tror att jag har sjukt dålig blodcirkulation i både händer och fötter. För trots att jag varit hemma hela kvällen är jag ändå iskall om fingrarna... Har en riktigt mensvärk också, så jag hoppas att den lindras lite.

Har tvättat ikväll, så nu är allt rent! Imorgon ska jag vika allt, det lär ta sin lilla tid. Men jag har ju ett hål på över 3 timmar som måste fyllas imorgon, så det passar ju perfekt att städa lite då. Hade hoppats på lite julklappsshopping med syster imorgon, men hon kunde inte.

Nu ska jag betala alla räkningar, spännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0