Tisdag kväll

Oväntat nog somnade jag med Nova runt 19, jag som verkligen gjorde allt för att hålla mig vaken! Men det gick inte idag, sov i nästan 1.5 timme. Så vi får väl se hur det kommer gå att somna ordentligt ikväll.

Jag lär få ordentlig träningsvärk, Thaiboxningen var fan tuff! Lär ju ha lyckats hitta av en massa sovande muskler man aldrig använder, så det lär kännas! Men det är bra, träningsvärk är skön smärta!

Föreläsningen idag om Facket var lite småseg, killen svamlade lite för mycket och det gjorde det svårt att hålla reda på allt han sa. Men lite fastnade ju, och det är ju alltid positivt.

Imorgon ska min pappa hämta lillan på dagis, vi ska dit och äta middag. Så då slipper jag åka en massa fram och tillbaka eftersom jag redan är nere på stan. Det blir bra!

Ikväll ska jag sluta röka också! Nu jäklar ska jag fixa det! Har en cigg kvar, och efter det ska det fan vara slut! Får se till att lämna legget hemma när jag åker ut nånstanas så jag inte blir frestad att smygköpa ett paket. Jag måste sluta, mest för Novas skull. Nu börjar hon bli en stor tjej, och jag vill inte att hon ska växa upp med en mamma som röker. Det blir så mycket enklare för henne att börja själv när hon blir stor.

Slänger in en bit av konversationen jag och lillis hade efter middagen. Söttjejen!!!

Jag; "Har du ätit färdigt, älskling?"
Nova; "Tacktack"
Jag; "Varsegod"
Nova; "Tackgod"



Välkommen hem Prinsessan! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0