Måndag kväll

Hela kvällen har bestått av att försöka knåpa ihop ett cv och personligt brev. Det har gått sådär. Måste ringa upp förra chefen och prata lite, sen går det segt med brevet. Det är så svårt, jag vet inte hur jag ska skriva. Det beror ju helt på vilket jobb jag tänkt söka, vilka grejer man ska trycka lite extra på. Men har fått ner en grund, så det ska lämnas in för respons imorgon.

Dagen har varit bra, först en heldag på kursen. Vi övade lite på arbetsintervjuer och så. Mycket trevlig grupp är vi. Eller grupp, vi är 4 st plus 2 ledare. Resten har hoppat av. Riktigt skönt, det gör det hela så avslappnat.

Efter kursen åkte jag hem till mamma för att hämta hem lillis. Hon blev överlycklig när jag kom, hon överrumplade mig med kramar och pussar. Och som hon har växt sen sist!!
Vi stannade på middag, Nova fick sig även ett bad och hårklippning. Så nu är luggen inte alls lika lång, brabra!!

Imorgon ska vi ha en föreläsning med nån från facket, och som vanligt på tisdagar är det en aktivitet på eftermiddagen. Imorgon ska vi iväg på Thaiboxning, spännande nanting!! Ska bli kul att testa på! =)

Känner att veckan är ganska planerad, onsdag ska pappa hämta lillan på dagis, vi ska dit och äta middag. Så han hämtar upp henne så slipper jag åka fram och tillbaka en massa. Sen på torsdag är det föräldrafika på dagis, sen har jag även den andra kursen jag ska iväg på.

Nu ska jag fortsätta med brevet och se om nåt mer vill komma ut ur mitt huvud.



Och Sara,
svaret på din fråga är JA.
Oroa dig inte!! ;D

Kommentarer
Postat av: sara

Haha okej bra! då kan jag sova gott ;) puss

2010-10-12 @ 19:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0