Lördag dag (igen)

Nu har Amanda precis farit, och Nadja har kommit hit. Hon skulle göra sig färdig hos mig, så hon står i duschen nu. Själv har jag nyss gjort bort det. Har dock ingen som helst aning om vad jag ska ha på mig ikväll, men nåt ska jag väl kunna hitta.

Jag och Amanda tog bussen till Obs och handlade lite till middagen och sen groggvirke. Köpte även en ny pincett, hittar inte min gamla någonstans! Sen gick vi på bolaget och handlade en massa, tur att jag hittade mig en söt pojke som var snäll och körde hem oss. Vi ska nog möta upp alla dom på krogen sen, det blir nog kanon! =)

Snart kommer även Jossan och Linnea hit, dom ska också käka middag här innan resten av folket kommer.

Sen idag fick jag höra något som gjorde mig så himla arg! Det var något jag verkligen inte trodde om dig, och jag lovar, vi kommer snacka om det senare. Det är bara du som kommer få skit från det, du har gjort fel och det ska dom få veta också. Du kommer förlora på det!



Min finaste prinsessa!
Vad skulle mamma göra utan dig?
Du är luften jag andas!

Jag ska göra ALLT jag kan för att du ska ha den bästa uppväxten.
Det förtjänar du!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0