Fredag morgon

Nu ska jag och stumpan strax iväg till dagis! Vi klev upp 06.45 för att vara färdigklädda när målaren skulle komma 07, men han är fortfarande inte här. Jättevärt att vi klev upp så tidigt!

Dagens planer är att först åka till mamma, sen stan, sen tandis, sen stan igen och sen middag hos pappa. Det blir tacos där, myys!! Pappa hämtar upp Nova idag också, det blir kanon så slipper jag åka fram och tillbaka eftersom pappa ändå bor nere på stan.

Tänkte bara slänga in en snabb uppdatering, vi ska börja göra oss färdiga nu. Hoppas att målaren har med sig nyckel, trots att jag lovade att vara hemma. Men jag måste lämna Nova innan 08, för då är det frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0