Fredag kväll

Jag fick med mig den bästa hem från pappsen, så jag har en söt liten Amanda som ska sova här inatt! Just nu sitter vi i soffan och ser på nalle puh, äter ostkrokar och dricker saft. Mycket myys!! ♥

Middagen var jättetrevlig, men det brukar ju inte bli annat där borta. Hemmagjort pizza, tårta, öl och vin, kunde inte blivit bättre! Sen att jag fick med Amanda hem gjorde ju ett perfekt slut på kvällen!

Vi ska nog strax krypa i säng och läsa lite, både jag och Amanda börjar bli lite småtrötta. Imorgon blir det nog party, ska nog styra fest hos mig och sen kanske en sväng ner till krogen. Dock var det lite svårt att hitta folk såhär kvällen innan, men det ska nog lösa sig. Jossan och Linnea ska iaf komma på middag imorrn, och då blir det nog att börja med lite vindrickning innan resten av folket kommer.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0