Fredag dag

Nu sitter Nova i badet, och ville verkligen, verkligen bada! Och såklart får hon det, mitt lilla vattenmonster! ♥

Vi har förövrigt haft en väldigt mysig dag, har bara kramats och pussats och busat. Älskar verkligen såna här dagar då allt bara flyter på och vi båda är på kanonhumör!

Lillan är dock sjukare idag, både hostan och snuvan har blivit värre. Så såklart inget dagis för henne, nu har hon varit hemma hela veckan. Skönt, det var länge sen jag fick såhär mycket tid med henne! ♥

Idag har jag hunnit med 2 viktiga samtal, varav ett var till tandläkaren. Ringde och skällde över att dom fortfarande inte börjat dra pengar (som om det egentligen vore något dåligt?), plus att jag bokade in en tid på måndag hos en tandhygenist. Har så sjukt ont i tandköttet, trodde det skulle gå över av sig självt, men inte det. Hon jag pratade med gissade på nån typ av inflamation.

Det andra samtalet gick bra, kändes så skönt att äntligen ta tag i det! Tjejen var så förstående och trevlig, så nu känner jag att jag verkligen gjorde rätt i att ringa. Så nu är det bara att vänta!

Nu ska jag leka lite med Nova, tror jag ska hoppa ner till henne i badet.

Styvsyskonen
Alex, Elin och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0