Fredag dag

Idag känner jag mig mycket bättre, den äckliga huvudvärken jag hade igår är nästan borta. Skönt, för igår tog jag mig knappt ur sängen. Låg hela dagen i soffan och såg tv, kunde inte äta alls nästan. Men idag är jag mycket piggare!

Jag tog sovmorgon imorse, stannade hemma från kursen, eftersom huvudvärken fortfarande finns kvar. Har hunnit städa köket och tvättat. Den borde strax vara färdig så då ska den hängas upp. Förhoppningsvis hinner nåt torka innan jag ska fara, ska åka till pappa på middag ikväll.

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA PAPPA PÅ FÖDELSEDAGEN! ♥♥

Så det blir mina planer för kvällen, tror nog att jag stannar kvar där ett tag ikväll, då hinner jag umgås en massa med Amanda. Saknar min lilltjej! Nästa helg ska hon komma hit och sova, så då blir det tjejmys för hela slanten! Kanske hittar vi på nåt kul också, jag är lite sugen på badhuset. Det var länge sen Nova var där nu.

Kursen i veckan har varit bra, jag är riktigt nöjd. Jag går nåt som heter Access på Viva, den handlar mest om jobbsök, hur man skriver cv och sånt. Sen handlar den även mycket om personlig/socialutveckling, vi pratar om mål, arbetsintervjuer osv. Tror att jag kan få ut nåt bra ur dom här 4 veckorna!

Nu klickad tvätmaskinen till, vilket betyder att den är färdig! =)



Grattis finaste pappa/morfar ♥

Jag kunde inte ha önskat en bättre pappa.
Du finns alltid där,
du ställer alltid upp
och kommer alltid med så smarta lösningar.

Du är den jag vet att jag kan ringa till om nåt hänt,
för som alla andra gånger vet jag att du alltid hjälper.

Pappa?
Jag älskar dig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0