Torsdag dag

Efter att legat halvt död hela veckan i förkylning, trotsade jag sjukan och körde en heldag med mammsen. Hon kom och hämtade mig vid 10 och vi drog då iväg på Rusta och Jysk. Sen for vi ner till stan och åt salladsbuffé på Nattöppet och tog en sväng på PocketPrice. Sen tillbaka till Mariedahl där vi gick på Barnens Hus och Boom. Vi hämtade även Nadja på jobbet ute vid Maxi. Det blev en hel del shoppat idag, bla en massa julklappar, en lampa, hushållsgrejor, ljus, smågrejor och en massa annat. Och vet ni det bästa av allt? Mamma betalade rubbet!

Tur att jag har världens bästa mamma!

På tal om världens bästaste så kommer pappa hit ikväll, han ska hjälpa mig att flytta lite möbler, sätta upp nya gardinstänger och skruva upp tavlor och hyllor. Blir kanon! Han skulle nog även ta med det supersnygga barskåpet jag fått av dom, kommer passa perfekt i vardagsrummet!

Har hittat en massa, massa julklappar jag vill ha idag, mamma fick en låååång lista. Jag som sagt att jag inte ville ha så mycket, utan att det var bättre att dom satsade på Nova. Men nu börjar jag ångra mig lite, känner mig som ett barn på nytt! Hittade även en till julklapp jag ska köpa åt Nova på Barnens Hus. En städvagn med alla tillbehör. Typ dammsugare, sop, hink osv osv. Tror att den kommer bli perfekt till henne, dels för att hon älskar att sopa, plus att jag hoppas kunna bota hennes extrema dammsugarrädsla om hon får en egen liten.



Min finaste flicka! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0