Tisdag dag

Det gick väl hyffsat på vårdcentralen, måste dock tillbaka om en timme och träffa en annan läkare. Hon jag träffade nu var lite småskum, hon brydde sig mest om hur hon skulle formulera texten i journalen. Vi kom fram till att hon inte kunde hjälpa mig på bästa sätt, så därför ska jag tillbaka och träffa någon annan. Hon tyckte bestämt att jag måste få något utskrivet för min hals, plus förmodligen en till penicillinkur för att ta död på allt där inne. Hon trodde att det kanske kunde ha nåt med bihålerna att göra också, eftersom jag har en sån jäkla huvudvärk.

Hon tyckte också att jag lät helt slutkörd, har inte sovit en hel natt på över 3 veckor, och det känns i kroppen. Hela jag är som i en dimma, varje ansträngning känns jobbig. Men jag får trycka undan allt sånt och fokusera på Nova istället, är så sjukt lycklig nu att hon kommit hem. Jag ska verkligen njuta av den här veckan, trots att jag egentligen bara vill dra täcket över huvudet och sova i ett par veckor. Men min fina tjej övervinner allt sånt! ♥

Ikväll kommer Carro hit på middag, och enligt hennes facebookinlägg sover hon nog över här. Hon får skylla sig själv, jag lär väcka henne med min hosta =)

Nu ska jag snabbdiska och sen klä på mig och gå iväg igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0