Onsdag morgon

Idag gick det också bra att lämna Nova på dagis, hoppas det håller i sig! Efter en massa pussar och kramar, vinkade hon och sa hejdå och sprang sen iväg och lekte. Hon följde inte ens med till dörren. Skönt, skönt!

Igår var pappa och Amanda här igen, han satte upp nya gardinstänger i mitt och Novas rum, möblerade om i sovrummet och planerade lite hur han ska göra med tvn som ska stå därinne. Carro var också här, så hon passade Nova medans jag och pappsen jobbade på. Efter Nova somnat ägde jag ut Carro i monopol, när vi slutade hade jag 57 miljoner och hon 0. Inte lätt alltid. ;P

Det här natten har jag inte sovit mer än nån timme, hostan har varit värre än någonsin. Ska iväg till apoteket senare och hämta ut medicin, det gick på hela 700kr!!! För en förkylning, känns jättevärt! Ska ringa och boka en massa provtagningar imorgon, sen ska jag även tillbaka till läkaren den 6 december för att prata om vi ska dra igång en till utredning om huvudvärken. Han var lite emot att skriva ut starka tabletter nu, men jag är så jäkla less på att ständigt gå runt med ett huvud som håller på att sprängas. Förhoppningsvis har han några nya idéer, har redan gjort dom flesta testerna och undersökningar som finns. Men jag håller tummarna!

Nu ska jag sätta igång med att städa. Först ska jag försöka skruva ihop mitt andra sängbord, har ingen beskrivning så det kan bli krångligt. Sen ska det dammsugas, skuras och torkas här. Ska även plocka ur dom sista kartongerna nu när jag fått upp skåpet.

Helst av allt skulle jag vilja lägga mig och sova, mina ögon håller snart på att falla ihop. Men jag ska nog köra på en tidig kväll så jag kanske kan få ett par timmars sömn iallafall.

Ska lägga in lite nya bilder på Nova ikväll tror jag, så då blir det nog en liten bildbomb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0