Måndag kväll

Nu ska jag nog strax gå och sova, har suttit och fixat med en massa papper som måste lämnas in imorgon. Ska bara ta en macka, är grymt hungrig faktiskt.

Ikväll har jag och Nova haft mycket besök, först kom Petra och lilla Emelie hit en stund för lite lek. Sen så fort dom for kom pappa och Jossan hit. Pappa fixade färdigt i min hall, så nu är den så gott som färdig. Han satte upp hatthyllan, spegeln, skåp, hylla och nya lampor. Nu ska bara en tavellist upp för mina ny tavlor, sen är jag nog nöjd. Tycker den blev helfin! =)

Tack pappa för hjälpen!! ♥


Han kommer hit imorgonkväll också för att fixa ännu mer, då ska sovrummet möbleras om och så. Lillans rum ska också bli helt färdigt. Fixar såklart in bilder så fort jag har tid.

Imorgon ska jag iväg på möte på morgonen, sen till vårdcentralen kl 12.15. Måste verkligen kolla upp min förkylning, nu har det gått 2 veckor jag den blir fortfarande inte bättre.



When I see your face,
 there's not a thing that I would change.
'Cause you're amazing just the way you are.

And when you smile,
 the whole world stops and stares for a while.
'Cause, girl, you're amazing just the way you are.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0