Måndag dag

Det är tyst här hemma för första gången på en hel vecka. Nova åkte till dagis imorse, och sen i eftermiddag far hon till sin pappa i en vecka. Hon blev helt förstörd när jag skulle gå från dagis, hon grinade och skrek huuur mycket som helst. Och det gör ont i mammahjärtat då!

Igår hade jag och lillis en trevlig kväll hemma hos pappa och Malin, där det bjöds på både middag och tårta. Dock skippade jag tårtan, snart är det ju beach 2011 ju. ;D Vi kom inte hem förrän strax efter 20, så det blev en lite sen kväll för Nova.

Nu ska jag städa färdigt det sista, typ dammsuga och torka golven. Sen ska garderoben rensas och kanske ska jag ge mig på klädkammaren också. Så dagen kommer bestå av bara en massa fix här hemma till bra musik, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0