Lördag kväll

Nadja har precis varit nu, och jag hade tänkt krypa ner i sängen och försöka sova strax. Myset med lillan lockar rätt mycket! ♥

Vi har haft en bra kväll, Nadja kom hit och åt middag och lekte en massa med Nova. Nova tyckte det var superkul, så fort Nadja gick iväg kom hon efter och ropade "Najja, Najja" och ville leka mer. Min fina tjej!

Nova fick vara vaken till strax efter 20.00, så drygt en timme längre än vanligt. Hon somnade rätt fort, helt utpumpad stackarn. Jag och Nadjis har sett på Blood Diamond ikväll, och som den mjukisen jag är kom det en hel del tårar i slutet.

Jag har förövrigt städat hela lägenheten idag, trots den jäkla förkylningen. Det som återstår är bara dammsugning och torkning av golvet, men det får fixas imorgon förmiddag. Då ska Novis iväg och fira sin pappa på Farsdag ett par timmar, sen åker hon och jag hem till min pappa på middag. Trevligt värre!

Jag ska följa dig genom alla livets steg.
Jag ska skydda dig från livets alla faror.
Jag kommer alltid finnas nära.
Jag kommer alltid att älska dig!

Nova,
Du är luften jag andas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0