Lördag dag

Imorse tog jag och lillis mysmorgon, vi klev inte upp ur sängen förrän runt 10.30. Hon var så himla mysig!! ♥

Snart ska pappa och Malin komma hit och hämta oss, vi ska sova där inatt. Först var det tänkt att bara lillan skulle vara där, för jag hade lite andra planer. Men dom sket sig som vanligt, så då passar jag på att få lite familjemys ikväll jag också. Imorgon ska vi alla ner tillsammans på skyltsöndagen, det blir trevligt! Lillan och Amanda ska få åka karusell, och Nova ska få träffa tomten för första gången. Blir spännande att se ur hon reagerar. Men vi måste ju öva upp oss lite inför julafton, för då kommer ju den riktiga tomten ;)

Nu ska jag packa färdigt Novas väska med alla sovgrejor, sen bara vänta tills dom kommer.



Har ni någonsin sett nåt vackrare? ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0