Lördag dag

Snart kommer pappa och finaste Amanda hit, har saknat min lilla tös! Pappa ska hjälpa mig att sätta upp lite tavlor och flytta möbler, han är snäll min pappa. Så nu lär det bli helt färdigt i lillis rum, tavlorna, lampan och väggorden ska upp. Sen saknas det dock gardiner, men pappa hade inte fått hem sin borrmaskin så det får bli till veckan istället.

Hoppas att han har med sig barskåpet jag ska få, det blir skönt att ha nånstans att ställa alla mina tusen spritflaskor. Just nu står dom uppe på ett skåp i köket, men det skåpet ska flyttas ut i hallen så där kan dom inte fortsätta stå.

Igår var ju Alex här, vi åt pizza och såg en film. Han slaggade även över på soffan så slapp han åka hem. Han for runt 10 imorse ungefär.

Efter att pappsen varit här ska jag en sväng till mamma, hon måste förklara lite om hur jag ska göra julklappen till Nova. Hämtade ut paketet igår, och jag förstår inte allt. Vad som händer ikväll har jag ingen aning om än så länge, får ringa runt lite och se om nån är sugen på att ses. Hade tänkt öla lite ikväll, men skippar det. Det lär inte vara bra för förkylningen ;P

För övrigt så håller jag på att sakna ihjäl mig efter Nova. Det känns helt fel att inte ha henne hemma, det är alldeles för tyst här. Men bara 2 dagar kvar, sen kommer hon äntligen hem! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0