Fredag kväll

Ikväll har jag och Nova haft den absolut bästa och mysigaste kvällen på superlänge! Den har varit helt perfekt! ♥

Efter en gomiddag med "aj,aj,mamma" (tända ljus) tog vi ett långt bad tillsammans. Vi kastade vatten, lekte och vattenpussades. Efter det dansade vi och sjöng en massa, och sen gjorde vi ordning för myskväll. Vi åt först fruktsallad, sen la vi oss tillsammans under filten i soffan och kikade på film. Nova låg stilla i över en timme utan att vilja krypa ner eller nåt, rekord! Nu har hon faktiskt precis slocknat här bredvid mig, jag hann inte med. Frågade flera gånger om hon ville gå och lägga sig, men hon skakade bara på huvudet. Nästa gång jag frågade fick jag inget svar, då hade hon redan somnat. Ska snart bära över henne till sin säng.

Det blev sent för henne ikväll, men det är ju fredag vilket betyder sovmorgon imorrn. Så det gör absolut ingenting, för en gångs skulle fick hon bestämma själv när hon ville sova.

Nu ska jag gå ut och röka en snabbis och sen mysa lite mer med lillan.



Älskade, älskade dotter.
Du gör mig lyckligare än någon annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0