Fredag dag

Den här natten blev också nästan helt utan sömn, dock var det inte tack vare Nova. Utan jag kände hur förkylningen kom krypandes. Imorse när vi vaknade hade jag riktigt, riktigt ont i halsen. Dessutom var jag helt utan röst, och den har fortfarande inte kommit tillbaka. Har halsat huuur mycket te och c-vitamin som helst, men inget hjälper.

Nova for till sin pappa runt 10 imorse, och nu är hon hos sin farmor och stannar där tills efter middagen. Skulle bli sjukt svårt att ha henne hemma idag eftersom jag inte kan prata med henne överhuvudtaget. Så att säga till på skarpen eller få henne att lyssna på mig var helt omöjligt. Hoppas verkligen att det går över tills imorgon, jag vill inte behöva skaffa barnvakt då också.

Det känns riktigt surt att jag blev förkyld nu, jag som bara måste vara frisk till måndag. Då börjar jag en restaurangutbildning som håller på i 5 månader. Men är jag förkyld går det ju inte... Så ni får hålla tummarna åt mig!

Nu ska jag duscha, sen städa lite innan lillis kommer hem. Då blir det fredagsmys!!! ♥'



Kärleken till sitt barn är den vackraste och renaste kärlek som finns! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0