Fredag dag

Det är snöstorm ute, och det uppskattas inte kan jag lova! Den 15 minuter långa promenaden tillochfrån dagis känns minst dubbel så lång. Men Nova höll skenet uppe imorse och satt och sjöng "lillekatt, lillekatt" hela vägen. Ibland slinker det in ett par "lilleko" eller "lillepuss" också. Fina tjejen! ♥

Idag har jag helt ärligt inte gjort så mycket, mår illa och är nära att kräkas hela tiden. Vi hade mysmorgon imorse, Nova vaknade inte förrän kl 08, och då var hon riktigt mysasugen. Vi låg i min säng ett tag och kramades, sen gick vi upp så hon fick äta frukost och få på sig lite kläder. Om drygt en timme ska jag börja gå och hämta henne, men det känns inte alls peppande. Jag hatar snöstorm!

Jag ska även hämta ut ett paket till Nova på posten, och sen ska vi handla nån god mat till ikväll. Ska köpa lite frukt så vi kan ha fredagsmys i soffan framför Bompa också =) Tror nog att jag gör det innan jag hämtar på dagis, så slipper jag styra vagnen plus försöka hålla reda på korgen och det som ska handlas. =)

Nu ska jag röka och sen diska lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0