Fredag dag

Haha, jag kan inte göra annat än att skratta!

Jag kan helt ärligt inte förstå hur folk tänker. Allt jag någonsin gör är för min dotter skull. Jag har rest mig upp från botten, jag håller på att bygga mig ett eget liv. Och att då får höra sådana saker gör mig förbannad! Allt går inte från en dag till en annan, det tar tid. Jag har inte ens hittat igen vem jag själv är.

Kan inte skriva ut vad jag menar här, den här bloggen läses av fär många "fel" personer. Men synden straffar sig själv som det så vackert heter. Jag vet iallafall vad jag gör, även om nu folk är så otroligt trångsynta och inte kan tänka sig in i andras situationer. Oroa dig hellre om dina egna problem och brister, för dom verkar det finnas gott av.

Så länge jag och mina nära vet sanningen, så spelar resten ingen som helst jävla roll. Jag är starkare än så, jag kunde faktiskt inte brytt mig mindre! Det är bara du som är patetisk!

Ikväll eller imorgon kommer nog ett låååångt inlägg på den mer privata bloggen. Känner att det är dags att få ut en massa känslor nu.




_____________________

Nu ska jag iallafall gå och duscha, sen ska jag plocka undan lite här. Ikväll kommer Alex hit, vi ska äta pizza och bara slappa framför en film. Blir skönt med lite sällskap.

Förkylningen är värre idag, har varit vaken nästan hela natten med en jäkla hosta. Hon ringde från utbildningen idag också och hoppades att jag skulle bli frisk snart så att jag kan börja där. Är riktigt peppad, så den här förkylningen kunde inte komma mer olämpligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0