Torsdag kväll

Idag har det varit en bra dag. Klev inte ur sängen förrän vid 10.30, skulle möta Jossan på stan 12.30. Men jag gick ner lite tidigare för att träffa Elin en stund, det var mys. Jag och Jossan käkade på Subway till lunch, sen var vi med Elin en sväng och åt mjukglass. Jossan skulle kika på en avslutningsklänning, så vi lämnade Elin och gick till Gina Tricot. Jossan hittade en superfin klänning, och hon var så jäkla snygg i den! Helt sjukt! Dock var den lite dyrare än hon tänkt, så hon vet inte om hon ska köpa den.

Vi gick även en sväng på Skopunkten, och jag var tvungen att impulsköpa ett par skor. Jossan tyckte dom var skitsnygga, dock gjorde inte jag det ibörjan. Men vad tusan, dom gick på 99kr, men jag fick dom för 75 men rabatt eftersom Jossan också köpte ett par skor. Måste dock vänta ett par dar innan jag kan använda dom, var ju så duktig igår att jag råkade slänga upp balkongdörren på hälen så det blev ett hål. Har sjukt ont, så hoppas det går över snart.


Jag tog bussen vid 15, åkte hem till Nicke för att hämta hem min fina lilla tjej igen. Vi åt middag hos Elin, Johan kom och joinade oss också. Det var trevligt!
Nu ligger Nova och sover, och jag funderar på att snart krypa ner i sängen. Somnade med henne vid 19.30, men vaknade strax efter åtta då det ringde på telefonen.

Har äntligen hittat kamerasladden, så tänkte slänga upp lite bilder från helgens festligheter och när vi var på ÖF i tisdags =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0