Torsdag kväll

Jag och Nova har haft världens mysigaste kväll! Först fick hon bada och busa, sen hoppade vi i pyjamasen och satte oss och kramades i soffan. Vi har suttit och sett på tv och bara myst, och alldelens nyss somnade hon i min famn. Hur länge sen var inte det? Min fina fina tjej, det finns inte ord för att beskriva lyckan jag känner när jag är med henne. Hon är den som har absolut störst plats i mitt hjärta, den jag älskar allra allra mest! ♥

Nu ska jag noppa ögonbrynen, måla naglarna och sen kanske ta ett långt bad. Ska försöka somna tidigt, men jag vet hur det brukar gå. Inte alls bra.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken mysig kväll! Hoppas du tar dig i säng i tid, och får dig lite sömn. Det kan behövas!

Ta hand om dig :)

2010-05-27 @ 20:46:15
URL: http://johanniedannelov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0