Torsdag kväll

Jag har tråkigt. Är inte sådär seg som alla andra kvällar, utan riktigt sugen på att göra nåt. Nova ligger och sover så hon är inte särskilt rolig ikväll. Hon somnade så fort vi kom hem strax efter 19, utan att äta välling. Så hon lär vakna inatt och vilja äta. Men det gör ingenting, så länge hon somnar om fort :P

Jag förstår inte varför jag inte är tröttare, somnade inte förrän 04.30 imorse, och vaknade strax efter 09 av att Nicke kom med Nova. Hade en riktigt jobbig natt, ingenting gick som jag ville. Men men, så kan det vara ibland...

Orkar inte med ett långt inlägg nu. så jag tror att jag avrundar här. kanske slänger in ett inlägg till sen innan jag lägger mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0