Torsdag dag

Ännu en supervarm dag, härligt! Dock hade jag nästan hoppats på lite svalare väder, men man ska absolut inte klaga över värmen!

Jag har precis städat upp lite i köket, och Nova håller på att busa med kissarna. Hon springer runt med vårt gamla hundkoppel och kattungarna springer efter och jagar det. Nova skrattar och skrattar, hon tycker verkligen att det är superkul!

Lillan sov bara i drygt en halvtimme idag på förmiddagen, så hon börjar nog snart bli trött. Hoppas att hon somna i vagnen en stund när vi ska på stan med Elin. Jag skulle hjälpa henne med nåt grejs till skolan tror jag, sen ska vi bara umgås. Klockan 17 ska jag och Nova iväg på middag hos Nicke, första gången vi "umgås" efter det att han flyttade. Visst har vi träffats och så, men typ bara vid hämtning/lämning av Nova. Så vi får se hur det kommer kännas.

I helgen ska Nova vara hos Nicke, ända tills på måndag. Kommer bli jobbigt, jag hatar att vara utan henne! Men jag måste ju vänja mig, när hon börjar dagis till hösten blir det att dela lika på tiden. Jag vägrar ha henne varannan vecka, det är alldelens för lång tid, så det blir väl 3-4dagar åt gången till att börja med.

Nu ska jag pussa lite på Nova, och sen göra oss färdiga. Ska inte möta Elin förrän vid 14.30 kanske, men jag tänkte att jag och Nova ska gå till nån lekpark eller så innan. För jag orkar inte sitta inne när det är så bra väder =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0