Torsdag dag (igen)

Nu har Nadja precis gått iväg till sitt möte, men hon skulle komma tillbaka efter det och stanna på middag. Hon skulle ändå ner på stan sen, det är ju Rix FM festivalen ikväll. Jag ska inte dit, jag har ju Nova. Och jag kände verkligen inte för att ta med henne dit, vill inte förstöra hennes sovtider. Men det spelar ingen roll, jag kan lika gärna sitta hemma.

Har nyss varit och slängt i dom 2 sista maskinerna tvätt som bara innehöll sängkläder och handdukar. Så det blir att renbädda sängen ikväll, det är bland det bästa som finns. Nybadad/duschad ska man vara också, det känns det som bäst =)

Nova har varit på bra humör idag, och det gillas. Just nu sitter hon på sin lekbil och sjunger, min gotjej! ♥

Jag hoppas verkligen inte att det är feberhuvudvärken som kommit, jag SKA vara frisk imorrn, så är det bara. Då väntas fest med underbart folk hemma hos mig, sen drar vi nog ner på stan eller till krogen. Synd bara att det var mycket folk som inte kunde komma imorgon, men vi får försöka ha kul ändå ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0