Torsdag dag

Nu står potatisbullarna i ugnen, räkningarna är betalda och jag ska springa ner i tvättstugan och börja tvätta. Perfekt nu när Nadja är här så slipper jag släpa med mig Nova dit ner.

Idag blir nog bara lugnt, ska nog ta en promenad efter lunchen och gå och panta. Har sjukt mycket flaskor som måste bort, men jag drar alltid ut på det för länge. Jag hatar att panta, jag känner mig så fattig. Jag vet inte varför, men det är bara pinsamt. Jag är ju inte riktigt normal, det vet väl dom flesta =)

Jag råkade somna med Nova imorse, vilket jag absolut inte tänkt göra idag.  Ville vara trött ikväll så jag kunde somna tidigt och få ut så mycket sömn som möjligt. Eftersom jag ska festa imorgonkväll skulle det behövas =)

Nu ska jag sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0